-
تولید محتوا تا آگهی رایگان
دوشنبه 19 اسفند 1392 17:27
ماندگاری سایتها به نوپا بودن سایتهای دیگر مربوط نمی شود. ماندگاری یک سایت چه نوپا و چه با قدمت در هر زمینه و تخصصی که باشد به حرفه ای بودن اعضای وبسایت برمی گردد. اعضایی که شامل بلاگ نویس، گرافیست، برنامه نویس، اتاق فکر خلاقگرا و... بستگی دارد تا یک سایت به روز و ثابت بماند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال طراحی...
-
بازاریابی رابطه ای
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:53
در این مقاله سعی دارم بطور خلاصه شما را با مفهوم بازاریابی رابطه ای آشنا کنم. البته همانطور که سیر مقالات این وب سایت در دو ماه گذشته را رصد کرده باشید تلاش می کنم که مفاهیم پایه ای بازاریابی را تا آنجا که در توان دارم با شما مخاطبان و حامیان عزیزم در میان بگذارم. چگونه فن آوری می تواند به شما در ایجاد روابط قوی تر با...
-
بازاریابی مستقیم
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:52
بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یکی از متداول ترین استراتژی های بازاریابی است. شاید تا کنون برای شما اتفاق افتاده باشد که در ساعت ناهار و یا در طول ساعات کار شما، یک بازاریاب تلفنی با شما تماس گرفته باشد؟ در آن زمان شما هدف بازاریابی مستقیم بوده اید. این نوع از بازاریابی از نظر مشتریان، اغلب آزار دهنده و تهاجمی در...
-
بازاریابی خیابانی
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:51
بازاریابی خیابانی (Street Marketing) یک روش بازاریابی است که محصولات یا خدمات به طور مستقیم به مشتریان در یک محل عمومی عرضه می شود و هدف آن جلب توجه و برانگیختن سر و صدا در مورد آن محصول یا خدمت است. این نوع بازاریابی از روش های تبلیغاتی معمول استفاده نمی کند و می تواند اغلب شامل یک روش تبلیغات غیر متعارف و خلاقانه...
-
بازاریابی انتظار
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:51
آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده در حالی که در یک پمپ بنزین ایستاده اید مدتی را صرف تماشای یک آگهی کوچک کنید؟؟ به این نوع از بازاریابی، بازاریابی انتظار یا Wait Marketing گفته می شود و شکلی از بازاریابی است که در حالی که برای چیزی منتظر هستید، شما در معرض تبلیغ قرار می گیرید. بازاریابی انتظار دقیقاً چیست؟ درک...
-
بازاریابی اجازه ای
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:50
در این مقاله بنا داریم که مفهوم بازاریابی اجازه ای یا Permission Marketing را برای شما شرح دهیم. اگر تا به حال در کسب و کار فروش آنلاین بوده اید به احتمال زیاد باید با این مفهوم آشنا باشید. بازاریابی اجازه ای امتیازِ (و نه حق) ارائه پیام های تبلیغاتی به مشتریانی که در واقع تمایل به شنیدن و یا دیدن آن پیام را دارند می...
-
بازاریابی پنهان
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:49
مفهوم بازاریابی پنهان یا Stealth Marketing به طور کلی هر نوع از استراتژی بازاریابی است که در حالت خفا و بصورت پنهانی انجام می شود. بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی بر این باورند که تبلیغاتی مؤثرتر است که مردم از آن آگاه نباشند. روش های مختلفی برای بازاریابی پنهان وجود دارد که از رسانه های مختلف از فیلم تبلیغاتی...
-
هنر متقاعد کردن مشتری در بازاریابی
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:48
در عرصه بازاریابی ما شاهد تغییرات چشمگیری هستیم. در این شرایط اغلب بازاریابان با یک سوال مشترک به چالش کشیده شده اند و آن این است که چگونه می توانیم در کسب و کار خود، پیام تبلیغاتی قانع کننده ارائه دهیم؟ باید توجه داشته باشید که بازاریابان باهوش پیش از متقاعد کردن مشتری در مورد خرید محصولات شرکتشان، سعی می کنند جزء...
-
بازاریابی سبز
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:48
با وجود آنکه از مطرح شدن مباحث مربوط به بازاریابی سبز سالیان زیادی می گذرد اما به دلایل گوناگونی این مسئله آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است. هرچند به نظر می رسد با آشکار شدن مسائل و مشکلات زیست محیطی که امروزه نسل بشر را به خود گرفتار کرده است لزوم توجه به این مقوله بیش از پیش ضرورت یابد. حفاظت از منابع طبیعی،...
-
بازاریابی همهمه ای (BUZZ Marketing)
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:47
بازاریابی همهمه ای یا BUZZ Marketing یک شکل از بازاریابی دهان به دهان است که استراتژی آن غیر سنتی است و اغلب از خلاقیت برای تعامل و جذب مخاطبان استفاده می کند. با استفاده از این نوع بازاریابی، شور و هیجان در مورد محصول و یا خدمات در بین مردم معمولاً از طریق تبلیغات دهان به دهان منتشر می شود. اصطلاح BUZZ که در اینجا ما...
-
سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها!
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:47
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسب و کار مرتکب می شوند این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب می کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک بازار مناسب برای آن میگردند! اگر شما نیز برای شروع کسب و کار خود از این روش استفاده کرده اید همینجا بایستید و از راهی که آمده اید برگردید! افراد باهوش روش...
-
مسیرهای جدید تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:46
ضربالمثل معروفی وجود دارد با این عنوان که فناوری اطلاعات چاقویی دو لبه است. یعنی هم میتوان از آن استفادههای مثبت داشت و هم میتواند تبعات منفی برای کاربران و جامعه در پی داشته باشد. اینترنت و استفاده از آن به خصوص با توجه به اینکه هر روز خدمات و پورتالهای متنوعی روی آن ایجاد میشود یکی از مصداقهای اصلی همین...
-
فنون برخورد مناسب با مشتری در کسب و کار های کوچک
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:44
کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می شوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می دهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو می شود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند. جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به...
-
پنج راهکار برای داشتن تبلیغاتی موثر
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:43
«اد یاکر» نویسنده این مقاله و مدیر موسسه تبلیغاتی و بازاریابی یاکر در نیویورک معتقد است: فرضیات برخی از افراد آن است که به دلیل کوچک بودن کسبوکارشان میتوانند بدون تعریف مشخصی از استراتژیهای بازاریابی، دست به تبلیغات زنند که این ایدهای کاملا اشتباه است. او میگوید: در یک کسبوکار فعال بخش کوچک وجود ندارد و فقط...
-
چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید؟
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:43
1. از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید. وقتی متن تبلیغ خود را نوشتید، آنرا بخوانید و ببینید آیا از آزمایش «خوب که چی» سربلند بیرون میآید؟ اگر بعد از خواندن تبلیغ، فکر کردید که مخاطب هدف با جمله «خوب که چی» به آن پاسخ میدهد، آنقدر آنرا بازنویسی کنید تا پاسخ مخاطبان چیزی شبیه این باشد: «این دقیقا همان چیزی است که...
-
بهترین راه برای دست یابی به یک فروش خوب
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:41
در این مقاله سعی شده است که مهمترین نکات برای برگزاری یک جلسه موفق فروش مطرح گردد. هرچند رعایت این نکات کمک بسیار زیادی به موفقیت که همان انعقاد قرارداد است؛ خواهد کرد. اما مطمئناً تمام فروشندگان در این خصوص راهکارهای منحصر به فردی با توجه به روحیات خود دارند که کاملا شخصی بوده و در جایگاه مناسب قطعاً از آن بهره...
-
12 نکته موثر ترویج کسب و کار از طریق فیس بوک
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:41
کسب و کار در هر مقیاس کوچک یا بزرگی نیاز به تاکتیک های موثر برای کسب سود دارد. امروزه شبکه های اجتماعی یک راه حل مفید برای ارتباط و اتصال به مشتریان هدف است. در این میان فیس بوک به عنوان یک شبکه و رسانه اجتماعی که کاربران و افراد زیادی را در خود انباشته کرده است ، مدتی چند بار رابط کاربری خود را به طور مداوم تغییر می...
-
پیادهسازی یک استراتژی بازاریابی
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:40
این موردکاوی به بررسی چگونگی پیادهسازی استراتژی بازاریابی شرکت TNT و دستیابی متداوم به استانداردهای بالای خدمات از طریق کارکنانش میپردازد. TNT در ارائه خدمات پستی ویژه بین شرکتی (B2B) پیشرو بازار است. کن توماس (Ken Thomas)، این شرکت را تنها با یک کامیون در سال 1946 در استرالیا بنیاد نهاد. این شرکت در سال 1958 به...
-
5 گام برای بازاریابی کسب و کار جدید شما
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:39
فارغ از اینکه محصول یا بازار شما چیست، تنها چیزی که تمامی کسب و کارها نیازمند آن هستند، بازاریابی است. به نظر من بازاریابی اساسیترین حوزه تخصصی برای اداره یک کسبوکار موفق است. اما اگر شما یک متخصص در این حوزه نیستید چه باید بکنید؟ چه اقداماتی را میبایست انجام دهید تا برای محصول خود مشتری جذب کنید؟ 5 گام مطرح شده...
-
10 مورد از بهترین رویههای بازاریابی محتوا
پنجشنبه 10 بهمن 1392 12:38
بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتریهای خود را با اطلاعات و آموزشهایی که آنها میخواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند. امروزه، ما از هر زمان دیگری روشهای بیشتری برای انجام این کار داریم. بلاگها، وبسایتها، رسانههای اجتماعی، ویدئو، ایمیل، روزنامههای...
-
تعریفی از آگهی رایگان؛ آیا آگهی رایگان، به راستی رایگان است؟
سهشنبه 8 بهمن 1392 16:35
امروزه در اینترنت برای شناخته شدن و معرفی خدمات و یا محصولات راههای متفاوتی وجود دارد به طور مثال تبلیغات بنری در گوشه های سایتها و یا تبلیغات متنی همراه با لینک به سایت مورد نظر، که همه این تبلیغات با دریافت وجه همراه است. در صورتی که بوجه لازم را برای تبلیغات داشته باشید تبلیغات بنر و یا تبلیغات متنی شما را زودتر به...